8 oktober 2009

Varannan vecka....

....räcker det? Alltså att jag bloggar varannan vecka? ;-) Hinner lixom inte blogga lika mycket längre! Iaf inte varje dag, fast viljan finns! Men när jag har jobbat en hel dag (eller ska iväg på jobb) så vill inte orden riktigt infinna sig! Men en dag som denna, då är jag på blogghumör! Jag har jobbat 3 dagar, ledig idag och jobbar sen heela lååånga helgen!
Men vad har jag gjort sen senaste blogginlägget då? Ja, förutom att jag har jobbat......
* Bytt alla gardiner, nu är det vinter! Och plockat fram alla mina älskade ljuslyktor/stakar! Nu är mysnivån hög här hemma!
* Lagt undan sommarkläder/skor och plockat fram inför vintern!
* Vi har bakat matbröd för hela månaden.
* Vi har bakat 120 st kanel & vaniljbullar.
* Varit på krogen med L. God mat, skratt, dricka och dans! Och som vanligt hade jag superskoj! Hon e bra mysig denna L! Men det vet hon att jag tycker! ;-)
* Färgat håret (igen) nu är det riktigt härligt röd/svart! :-D
* Beställt kläder från HM, välbehövligt! Beställt jobbkläder, ännu mer behövligt! :-D
* Beställt tid för fotografering på barnen!
* Lekt med barbies, små hästar, målat i målarböcker, lagt pussel, läst ett otal barnböcker, lekt spöke, kurragömma, hitta nyckel mm mm mm.

Att tiden räcker till är för mig en gåta! :-D

Inga kommentarer: