4 februari 2009

Nytt jobb?

Mitt under min sköna morgonpromenad ringer mobilen! "Okänd" står det på displayen, jaha det är väl mamma då, tänker jag. Så jag svarar flåsande: Eva.
I andra änden av telefonen är det enhetschef TP.........
Han ringer med anledning av att jag har sökt flera tjänster på ett nytt äldreboeende här i T-valla och vill att jag ska komma på intervju. *Jippi* :-D
Jag hade kunnat få komma på en gång men svettig och ofräsch så tackade jag nej till det och ska dit på fredag morgon!! *Tjoho* Är superglad och hoppas,hoppas på att jag får någon av tjänsterna! Skulle vara så skönt att jobba på "hemmaplan", inga resor och gång/cykelavstånd till både dagis och jobb!!
Enda nackdelen är väl isåfall att jag börjar redan i maj/juni....... men jag kan kanske få en veckas semester tillsammans med familjen.

Nu ska jag och Emma klä på oss igen och gå ut. En liten promenix till affären och sen hämta Johanna på dagis!

1 kommentar:

Malin sa...

Fan vad kul, lycka till!!!
Jag har inte hört nåt, men det struntar jag ju i nu i alla fall.