10 februari 2009

På bättringsvägen

Ja, iaf jag är det. Emma däremot får jag byta blöja på en gång var 20:nde minut! Tack snälla Rebecca som var iväg och köpte blöjor åt oss idag! Annars hade jag stått tomhänt inatt! ;-)
Johanna har *peppar,peppar* klarat sig än så länge, men fick vara hemma från dagis idag ändå. Hon kan juh vara smittbärare ändå, fast hon själv inte har det. Så det mesta lutar åt att hon får var hemma imorgon oxå, bara för att var på den säkra sidan.
A har väl oxå kvicknat till nere i Karlskrona och ska prova jobba imorgon! Synd bara att det inte bröt ut lite tidigare för då hade han kunnat vara här hemma hos oss, och vi hade kunnat vara ynkliga tillsammans! *S*

VIKTigt: Nja, den här helgen har juh varit lite sisådär......men söndag morgon så visade iaf vågen -0,5 kg. Efter gårdagens och dagens "bravader" antar jag att det har minskat lite till! ;-)
Men både igår och idag har jag levt på te och 2 rostmackor. Så mitt kaloriintag har nog varit alldeles för lågt, eller? ;-)
Men på måndag räknar jag med att vara helt återställd, så då börjar jag om!

Vilket väder det var idag!! Helt fantastiskt underbart!! Gick här länge och suktade efter friskluft och sol i ansiktet. Yepp, en kopp stärkande te, på med kläder på båda tjejerna åsså gick vi ut!
Tog en runda runt området bara (ville ha nära hem om ..........).
Lite friskluft och sol gjorde susen, det var såå skönt att komma ut. Även om det bara blev en timme.......
Johanna provade åka stjärtlapp men det inte så bra som hon ville! Liiite för mycket snö = Det nådde henne till midjan! :-D

Nä, nog för idag! Mera te och en stund framför tv:n, sen är det go´natt! Kram på er! *S*

Inga kommentarer: