3 februari 2009

Promenad

Jodå, det blev en promenad till idag, lite längre än den imorse! Fick sällskap av Diesel & Rebecca! :-) Kul att ha någon att prata med under tiden. Nog för att jag brukar prata med Emma, men jag vet inte om det är så kloka svar jag får! *S*
Så sammanlagt blev det ca en timme iaf.
Hoppas på mildare väder imorgon........
För helt plötsligt så älskar jag att promenera! Jag tänker så bra, rensar både lungor och tankar!
Får nya idéer och skrotar andra! Blir varm till både kropp och själ, känner mig så pigg och glad efteråt! Och när jag väl har börjat gått, kan jag fortsätta hur länge som helst! Känns det som iaf! ;-) Och som imorse, när jag inte kunde gå min långsväng , så blev jag lite "rastlös"....det var som om något saknades.......

Annars rullar allt på som vanligt här hemma! Äntligen är barnen fria från förkylningar och snor. Kommer väl något nytt snart då det går både magsjuka och vattkoppor på dagis.......

Inga kommentarer: