19 februari 2009

Slappar-dag

Efter lämning av storasyster blev det en kort promenad och sen hem till soffan! Medans Emma sov ute så låg jag på soffan och läste! Hade tänkt slumra en stund, men blev inte så trött! Men det kändes lyxigt värre att bara ligga och läsa oxå! ;-)
Sen tog jag och röjde både datarum och klädkammare, med god hjälp av Emma förstås! ;-) Hon tyckte det var SÅ skoj att riva bland papper och sånt som jag hade lagt i påsar! Men vi fick iaf ihop ett par påsar med "skräp" och mer blir det imorgon! Har gjort spara och kanske-spara högar, så det ska antingen kastas eller sättas in i pärmar......
Efter dagis så kom först en dagiskompis till Johanna, och hon gick hem vid middag. Sen hann vi knappt äta middag förrens nästa kompis dök upp. :-D Så Johanna slocknade på 2 röda efter att ha ruschat hela dagen!

Ikväll ska jag inviga mina nya pysselsaker som kom igår. Stämplar, stansar och ett set med pappersskalpeller i olika utformning.....Kul, kul :-D

Å inte hann jag sätta upp mina nya gardiner heller......får bli en annan dag!

Inga kommentarer: