14 februari 2009

Alla Hjärtans Dag!

Åh, vilken underbar dag jag har haft!
Sovmorgon, RelaxatStorsjöbadet (Rekommenderas :-) ) å middag med hela familjen på Athena! Jättegod mat och perfekt service!
Såna här dagar borde komma oftare! ;-)
Efter middagen gick vi på Godiskungen och Johanna var i himmelriket! Så just nu sitter hon och smaskar lite lördagsgodis! Hon är juh bra rolig! När hon själv får plocka det hon vill ha, så blir det EN godis av de sorter hon tycker om! Så det är juh inga mängder direkt, kanske 7-10 st!

Som sagt så rekommenderar jag RelaxenStorsjöbadet! Härliga bastubad, bubbelpool å vila! För att inte tala om bubbelpoolen som finns utomhus! Såå himla skönt!
Åsså aromabastu, då kommer det en värdinna och häller på vatten + eterisk olja på aggregatet å har en cermoni. Så skönt och avslappnande!

Bloggade inget igår, för jag iddes helt enkelt inte! Men vi var iaf ute och fick i oss en rejäl nypa frisk luft. Som jag har längtat! ;-)
Sen kom syrran och gjorde oss sällskap till middags och efter det åkte smycke-pyssel-lådan fram!

Just nu tittar Johanna på film och Anders å Emma är på vardagsrumsgolvet och leker!
Å jag får sitta här alldeles ostörd! :-D
Ska slösurfa en stund innan det är Melodifestival! Får inte missas! ;-)

Inga kommentarer: