21 november 2008

Tjohej!

Började morgonen med att upptäcka Emmas nya bissar! Inte konstigt hon har varit gnissig senaste dagarna! De två övre framtänderna har spruckit fram, den ena mer än den andra. men det är juh på tiden. De nedre framtänderna har hon haft sen hon var 4 månader, min lilla bäver! ;-)

Sen fick vi kompisar på besök. T som är en dag yngre än Johanna och hennes lillebror T. Dom lekte bra tillsammans, bara lite brister i kommunikationen. :-)
Jag och M surrade massa över ett antal muggar kaffe!
Vi fixade sopplunch och pärlade lite. Sen ville tjejerna titta på film, så en liten stund satt dom lugnt i soffan!
Tack för sällskapet idag, jättekul!!

En snabbsväng på Coop blev det på em, men fy f** vad folk!! Fick iaf åt mig det jag skulle ha och skyndade snabbt därifrån!
Hem å fixa middag till mig, barnen och syster. Anders iväg på sista festen (Gravöl) med Flextronics.
Ska nog sitta uppe å vänta tills han ramlar in, är han för rund under fötterna bäddar jag ner honom i gästsängen! ;-)

Jag och lillasyster har haft myskväll med lite gott att knapra på och film. Vi såg 27 Dresses och den var helt ok! Lite kärleksdravel och ganska rolig! Så där dråpligt rolig, nästintill pinsam! :-D

Imorgon blir det till att städa och tvätta! Och veckohandla..... längtar inte, men det är skönt när det är gjort!
Åsså såklart en tur i pulkabacken!
Ja, just det.....ska även bära ner kartongerna med julsaker från vinden!
Det blir mycket imorgon, men vi hinner vila och mysa hela söndagen innan Anders åker tillbaka till Karlskrona.

Inga kommentarer: