26 november 2008

Har inte tid egentligen....


  • Vaknade kl. 7 av väckarklockan och insåg att vi alla har sovit hela natten!
  • Iväg på dagis och lämnade Johanna + att vi hade utvecklingssamtal idag. och det gick hur bra som helst. Att Johanna är verbal, har ett väldigt stort ordförråd för att bara vara 3.5 år....jamen det visste vi juh redan! :-D
  • Hem, fixa tidig lunch åt mig och Emma.
  • Iväg och hämta Moffa som ville följa med på shopping! :-O
  • Rusta, Jula, Barnens Hus och Coop.
  • Hämtade Johanna på dagis
  • Iväg till Momma och fika mellis + leka med "Hemliga lådan". Det är alltså en byrå full med saker/grejjer/pryttlar och diverse sen jag och mina småsyskon var små. Den tycker Johanna är såå rolig!
  • Hem och leka med barnen
  • Laga middag
  • Leka mer med barnen
  • Julpynta lite
  • Leka lite till med barnen
  • Natta barnen
  • Julpynta lite till
  • Tog hand om disken
  • Sitter just nu vid datorn :-)
  • Kvar att göra ikväll : Ska gå och kolla på Grays Anatomy nu - Får för allt i världen inte missas!! Innan jag knoppar så ska jag nog pynta liite till!

1 kommentar:

Rebecca sa...

Hej! Du har en sak å hämta på min sida... Du har fått en award av mig!:) kram