27 november 2008

Snart....

Snart är jag färdig med adventspyntandet! Skulle iofs kunna göra det som är kvar ikväll, men vill att Johanna ska få vara med oxå!
Idag blev det klart att Anders fortsätter att jobba i Karlskrona, till att börja med till sista januari.
Det känns skönt att ha framförhållning och veta hur länge han blir borta, men jag saknar honom som tusan på kvällarna när barnen har lagt sig.
Jag blir lite rastlös av att inte ha någon att prata med på kvällarna så telefonen brukar gå varm! ;-)
Men för min del så går veckorna fort, fullt upp med tjejerna och hemmet.
Vill att det ska var städat och iordning när han kommer hem så vi bara kan njuta och ta det lugnt tillsammans de 2 dagar vi har.
Älskar dig min go´gubbe! PUSS!
Men imorgon kväll är jag inte hemma när han kommer hem för då ska jag på julfest med jobbet. Så en tur till Lillänge imorgon blir det för att hitta något att ha på mig! Alla mina klänningar och "partytoppar" har blivit för små i brösthöjd! ;-)
Men först ska vi till skogen och grilla korv, leka i snön och träffa kompisar!

Inga kommentarer: