29 november 2008

Julfest

Är lite sliten idag! Först och främst för att jag klev upp så tidigt igår morse och höll igång hela dagen. Igår morse (förmiddag för mig ;-) ) var jag klar med dammning, dammsugning och golvtorkning redan vid 8.30!! Mor och far var hit och var med tjejerna ett par timmar mitt på dagen så jag fick åka och handla i lugn och ro.
Sen hem och fixa iordning mig själv eftersom jag skulle på julfest med jobbet på Temperance. Lillebror med sambo kom och var barnvakter.
Mmm, mycket god mat och trevligt sällskap. Jag tillhörde den lilla gruppen av oss som var nyktra, men hade dessto roligare! ;-) Sjöng t o m karaoke fastän jag bara hade druckit julmust!
Fick biljett till Plaza, så dit gick vi och dansade loss ordentligt. *Svettigt*
Men först fick jag åka hem och hämta hemnyckeln som jag hade glömt, då kunde jag även passa på att pussa lite snabbt på maken som hade kommit hem. :-D
Han var vaken när jag kom hem inatt, vid 01.30 så han fick en till puss då!

Nu sover Emma, inne i sängen för det är -14.5 grader ute. Anders och Johanna är på stan och jag ska fixa lite i köket. Hittade igen glöggrytan m. muggar så jag ska göra plats för den på trähyllan, tänkte jag iaf!
Så när barnen har lagt sig ikväll ska vi mysa i soffan med varm glögg och pepparkakor!

Inga kommentarer: