26 maj 2010

Vårruset

En av dessa medaljer blev min igår, efter att jag sprungit Vårruset!
5 km mixat underlag och mycket kryssande. 5700 tjejer, flickor och kvinnor deltog.
Jätteroligt! Ser framemot nästa års Vårrus! Har spanat in lite andra lopp i sommar, har inte anmält mig ännu.......men jag vill! ;-) 
Johanna åkte oxå med oss och fick tillbringa dagen med farfar medan vi andra sprang runt på IKEA och Birsta.
Hittade mycket roligt!
Det blev ganska sent igår. Kom inte hem förrän vid midnatt och stupade i säng ganska så snart vi hade tömt bilen på alla IKEA-prylar.
Idag har vi som tur var, varit lediga. Byggt ihop möbler, fixat sommar i badrummet, putsat lite fönster, hängt upp gardiner och torkat snor! Båda barnen är ff snoriga och hostiga. Jag snörvlar bara lite men har dessvärre ännu ondare i foten nu än vad jag hade förra veckan.
Är den inte bättre på måndag så gör jag nog bäst i att hälsa på farbror Dr.
Imorgon är enda dagen jag jobbar denna vecka. Skulle ha jobbat fredag men dagis har planeringsdag så jag passade på att ta en semesterdag. Sen är jag 3 dagars ledig över helgen och det ska bli så skönt! Kanske vi besöker motormässan på lördag och på söndag har jag fått i morsdags present: En tur till Dollar i Svensta utan man och barn. Men jag tar med mig kompisar i stället! :-)
Nu: Smörja min onda fot med Zon, ta en bra bok och gå å lägga mig!
Natti, natti!

Inga kommentarer: