4 maj 2010

Vår i luften

Idag är jag lite mör igen. Har suttit på akuten med en vårdtagare idag....igen....var där i fredags oxå. Då var vi där i 8 timmar, idag blev det "bara" 7 timmar!  *Punkt*

Hade bokat ett BodyStep pass till ikväll, men jag iddes inte så jag avbokade. Fixade middag för att sen dra på mig träningskläderna och sprang ut! Det var så skönt i luften, lite kallt när det blåste motvind men efter ett par minuter blev jag "varm i kläderna"! Enligt mätning på karta så blev rundan idag 5.35 km.....
Det känns att det är vår i luften för nu börjar ögon och näsa rinna på mig. Kanske ska ta alla goda råd och införskaffa allergimedicin?!

Imorgon har jag kortdag, så jag hoppas på sol så jag och barnen kan vara ute en stund efter dagis.
Åsså har jag ju lovat dom att jag ska göra mina goa köttbullar till middag imorgon!
Eftermiddagen får bli en mamma-barn mysstund!
För imåra kväll blir det någon km på löpbandet + styrka!

*Kram och på återseende*

Inga kommentarer: