24 maj 2010

Snor, snor och mera snor

Kan inte i min vildaste fantasi förstå vart allt snor kommer ifrån??  Jag och Emma har nog gjort upp ett 20-pack á 5 näsdukar idag. Och jag vet inte vem av oss som är rödast om snoken....
Ikväll ska jag ta mig ett antiallergi-piller för att utesluta om det är allergin som har börjat spöka igen. Kan inte komma ihåg att jag blev så här förra året. Det brukar mest bli svidande röda ögon......men allt förändras ju.
Och det jag lider av nu stämmer väl överens med både allergin och en vanlig förkylning förutom att jag har lyckats klara mig från feber.
Så vi hoppas på allergi eftersom det går att stävja bättre än en förkylning. ;-)
*
Imorgon bär det av till Sundsvall över dagen. Jag, Johanna, syrran och en arb.kamrat till mig åker iväg. Johanna ska få vara alldeles själv med farfar, vi andra ska shoppa loss på IKEA och Birsta. Sen på kvällen gäller det att vi inte är trötta för då går Vårruset av stapeln. Som det känns just nu blir det inte löpning för min del, men det gör inget för mina lagkamrater ska ändå promenera. Men vad det lider så kanske orken och andningen kommer ikapp mig så jag orkar löpa iaf sista kilometrarna! *S*
Det kommer bli en sen kväll för Johanna eftersom vi inte kommer att börja vår resa hemöver förrän ca 21.30.....men det gör inget. Vi är lediga på onsdag så vi kan slappa då!
Nu ska jag packa väskan inför imorgon och ta en sista kik på shoppinglistan!  :-D
*

Inga kommentarer: