2 maj 2010

Lääänge sen sist.......

Ja, vad ska man säga? Allt är som vanligt, förutom att våren verkligen är på väg och jag är fylld av energi....iaf ibland! ;-)
Så vad har hänt sen sist? Massor!!
2-års kalas för Emmsan, jobbat massor, "tränat lagom", utekväll med jobbet, planering inför Johannas stundande kalas, 90-års kalas för min farmor, rensat garderober, Djungelhuset, tvättat bilen, städat, bakat, klätt om kökssoffan, varit ute  och grävt i sandlådan, varit på tussilagojakt, klippt mig, storhandlat mm, osv, mm.......sa jag att jag har jobbat massor? ;-)
Å nu har äntligen maken fått skriva på anställningsbeviset! Så nu har han garanterat jobb iaf 6 mån. iom att det är en provanställning. :-)

Nu börjar jag längta efter semester! I 7 veckor ska jag få vara hemma med mina små älsklingar, gubben är ledig 2 veckor så då kan det hända att vi tar en liten resa någonstans. Det lutar att vi far norrut! *S*
Annars kommer vi att "bo" på Jamtli den här sommaren oxå! Så gjorde vi förra sommaren och det passade oss alladeles utmärkt! Några dagar i Sundsvall och på Kilen blir det oxå!

Men det första jag ser framemot nu är Johannas 5-års dag (vart tog tiden vägen?) och efter det VÅRRUSET! *S* Jäklar vad jag ska kuta! ;-)

Har sagt det förr, men det tåls att upprepas: Ja, jag ska bättra mig vad gäller bloggen!  
Kram på er!


Inga kommentarer: