16 maj 2010

Söndag = Slödag

En hel vecka sen senaste inlägget! Kan bero på att jag/vi har haft fullt upp! Varit och besökt vänner i Gillhov, jobbat en massa, bakat och planerat inför Prinsesskalas, sprungit massor, städat....ja tiden bara försvinner! Nu är iaf 2 av kalasen avklarade, det blir ett till på tisdag som ju är födelsedagen! Att Johanna fyller 5 är för mig ofattbart! Nu är hon ju stortjej! Och det märks på humöret om jag får säga så! *S*   
Men oavsett ålder så kommer hon alltid att vara min lilla sessa!  Bästa födelsedagspresenten hittills vaar iaf skrivbordet och den rosa stolen! Nu kan hon sitta i lugn och ro, dessutom bekvämt, när hon ritar och skriver. Emma fick ärva småmöblerna till sitt rum och hon blev såå glad! 
Igår hade vi då Prinsesskalas. Det var idel småprinsessor här, med sina finaste prinsessklänningar och tiaror! Alla var söta som små bakelser!
Så idag, av förklarliga skäl tog vi en slödag! Men inte alldeles slö......jag sprang mina 5 km imorse innan frukost, medans solen fortfarande behagade lysa! Hade det inte varit för att jag hade på tok för mycket kläder på mig hade jag lätt tagit en runda till! Så nu vet jag till nästa gång.........mindre kläder, längre runda!
Imorgon är det kvällsjobb, men innan det ska Johanna på 5-års koll på BVC. Innan dagis så ska vi åka och äta lunch någonstans. På tisdag har jag tagit ledigt eftersom det är Johannas födelsedag, onsdag jobb, torsdag jobb, fredag ledig och då ska vi avlägga visit i Brunflo! :-)
Lördag, söndag och måndag = Jobb. Lördag kväll, ja då ska jag minsann få åka Cadillac, dricka gott och skratta en del kan jag tänka mig!
Jepp, så ser veckan ut i det stora hela.......till det kommer gosa med mina älsklingar, löpning, matlagning, städning osv.........mm......etc.......bla,bla,bla.........Listan kan göras huuuur lååååång som helst!
Nu, innan jag däckar på tangenterna önskar jag er mina vänner En riktigt god natt......för det ska jag ha!
*Kram*

Inga kommentarer: