30 maj 2010

En ledig dag....

En dag som av köpmännen kallas Mors Dag! Men jag är juh mamma alla dagar om året, så varför fira just idag? Alla 365 dagar är Mors Dag och även Fars Dag.......och alla Barns Dag!
Idag var en vanlig söndag och jag tog med 2 vänner till Dollar i Svensta där vi förlustade oss ett par timmar. När jag kom hem packade jag in familjen i bilen åsså åkte vi på Maxi och handlade lite.
Jo, just ja....vi var in på Anikt & Begagnat i Brunflo och äntligen fick jag åt mig en riktig pannkakslagg i gjutjärn! Ni kan ju gissa vad det blev till middag? Jo, pannkakor och glass!  *S*
Är ledig imorgon oxå och kan hända att vi måste på HC för Johanna har ont i ett öra! Ingen feber men väldigt öm. Blev dock lite bättre med alvedon så vi får se vad som händer imorgon.....
På tisdag har jag bestämt att jag är frisk....så pass frisk att jag kan börja springa igen. Nu är det en vecka sedan och jag saknar det så grymt!

Nu ska jag å gubben kika på film och bara mysa......som vi gör alla kvällar! När barnen har somnat och tystnaden lagt sig......då är det filmtajm! *S*
På återseende!

Inga kommentarer: