10 januari 2010

Slut på ledigheten



Tänk vad hela 3 dagars ledighet kan gå fort?!
Vi har iaf fått gjort det vi skulle plus lite till!
Idag åkte jag och Stora på Coop och veckohandlade, mest för att vi skulle på Rusta.
Annars brukar vi göra våra inköp på Willy´s iom att man får mer för pengarna där! Ekonomisk som jag är.....   ;-)
Det bidde även lite skidåkning idag oxå, men mest höll vi till i pulkabacken! Vädret var juh alldeles underbart idag!
Imorgon börjar tjejerna på dagis efter att ha varit ledig sen veckan innan jul! Och som dom har längtat!
Båda 2 har senaste dagarna tjatat om dagis, och nu är det äntligen dax!
  Och jag ska jobba 3 dagar innan jag blir lite ledig igen! Till helgen jobbar jag oxå, men det är en vad jag kallar för kort helg!
7-15.45 alla dagar, ingen kväll och ingen delad tur!
Och så har vi ju startat ett nytt renoveringsobjekt här hemma (så att maken har ngt att göra nu när barnen börjar på dagis igen ;-) )
Men mer om det får ni veta när arbetet fortlöper!
Jag ska naturligtvis hjälpa till när tiden finns, dvs OM jag är ledig och när barnen sover! *S*

Nu: Kika färdigt på filmen vi glor på och sen fixa mig iordning för natten.........å krypa till kojs med min underbara bok!   

Inga kommentarer: