18 januari 2010

Ingen fara...



Var till dr idag och konstaterade att jag inte har streptococker i halsen! *Piuh*
Men hon sa att jag hade början till en rejäl förkylning! Vaddå början??!
Hoppas för allt i världen att jag inte blir sämre för det har jag varken tid eller lust till!
Så nu kurerar jag mig med massor att dricka + lite alvedon då och då!
Kan fortfarande inte äta något, både för att det gör så in i helvete ont och sen har jag ingen aptit heller och då känns det meningslöst att äta!
Fick dock rådet att stanna hemma och vila så länge jag kan, så jag ringde chefen och sa att jag blir hemma imorgon oxå!
Siktar på att vara åter i tjänst på torsdag!
Planerna inför lördagens Öppet Hus är i full gång! Ligger här i soffan och skriver shoppinglista, att göra lista o.s.v.
Pratade med svärmor idag och hon nästan förbjöd mig att åka och handla innan dom kommer på fredag.
Så det är väl bäst att vara den snälla svärdottern och vänta till på fredag em då!
Hon vill juh så gärna hjälpa till och det tackar jag inte nej till, det är mycket som ska fixas!
*L*Ä*N*G*T*A*R*

Inga kommentarer: