21 januari 2010

Lite lagom slö



Men jag är absolut på bättringsvägen! Ringde chefen i fm och kollade om morgondagen! Hon hörde inte att det var jag, så pass hes är jag! Hon tyckte gott att jag kunde hålla mig hemma imorgon oxå! Hon rekommenderade att jag skulle ta en wiskey eller åtminstone gurgla den! Ha,ha....inte förrän det är livsnödvändigt! *URK*
Lite slö och lite snorig, men nästintill fri från både hosta och halsont! Hoppas det fortsätter i samma spår!
Så på lördag ska jag vara fit-for-fight igen!
Har gjort liite förberedelser inför lördag, men inte mycket då jag blir trött på en gång! Har fortfarande inte ätit något idag heller, men dricka vatten DET är jag bra på! ;-)
Ska prova lite middag idag, så får jag se hur det går!
Nu ska A bada barnen och jag ska göra middag!
Sen blir det VM i "Slappa-på-soffan"! :-)


Inga kommentarer: