4 januari 2010

Pain!!!



Ahh! Smärta i allra högsta grad, iaf de första 5 minutrarna!
Sedan övergick det till en odefinierbar känsla:
Hetta
Kyla
Pulserande
Lugnande
Pirrande
Energi
Allt på samma gång!
Ja, jäklar.....SKÖNT var det iaf! *S*
Den kommer att användas flitigt här hemma!

Hade egentligen ingen lust med något imorse men det slutade med storstäd och veckohandling!
Johanna och Emma fick välja en "syssla" var......Johanna ville tvätta golven och Emma ville damma!
Sagt och gjort! På med stereon åsså var det bara att "discostäda"! *S*
Allt går ju så mycket bättre med musik!
Men tomtejävlarna är kvar!! har tagit fram kartongerna, men dom vägrar juh att hoppa ner självmant!!
Nåja.......det hinns!
Nu ska jag packa väskan inför imorgon!
Ska ta bussen direkt från jobbet ner på stan, så jag må ju ha med mig finstassen och snyggskorna.......
Duscha och fixa till mig, det gör jag på jobbet!

Inga kommentarer: