1 november 2009

Sista dagen på denna veckan!


Så har ytterligare en vecka i vårat liv gått! *Svosch* Tycker att tiden bara rusar fram!
Det gäller att ta vara på tiden, medans vi har den! *S*
Nu har barnens farmor & farfar åkt hem! Nästa gång vi ses, då är det jul! Det är bestämt nu att vi även i år åker till dom och firar, det känns skönt! Ingen press på mig att jag MÅSTE laga mat, MÅSTE baka.....utan nu kan jag baka osv OM jag VILL! :-) Och det är klart jag vill, men det blir inte ett måste!

Har hunnit iväg och gjort vår stadiga veckohandling (som vanligt), och menyn är skriven för en vecka framåt! Skönt att ha det gjort! Egentligen skulle vi göra det imorgon, men nu finns det tid att åka och införskaffa skor till hela familjen! Mycket välbehövligt och efterlängtat! :-D
MÅSTE åka på Dollar någon dag oxå........

På tisdag ska jag till tandläkaren! *Huvva* Det är ett nödvändigt ont! Har nog ett hål (det var därför jag bokade en tid) men jag har inte ont, som tur är! Min tanke är att det är juh bättre och billigare att laga ett litet sketet pyttehål än en krater!?

Inga kommentarer: