20 november 2009

Imorgon är det lördag......igen!

Och en hel vecka har gått sen jag bloggade sist!
Förra lördagens utgång var så jäkla rolig! Vi åt gott, drack och dansade! Kan förklara mitt tillstånd på söndagen! :-D Behöver inte skriva mer utförligt, tycker jag!
Sen har jag jobbat hela veckan + att jag ska jobba nu i helgen!
Men vi har ändå hunnit med lite annat i veckan! Fixat de absolut sista julklapparna, jag och maken har smitit iväg och käkat lunch (bara han och jag = LYX)
Igår fick jag en barnfri dag på stan med min faster! Kul, kul men inte för plånboken! ;-) De gånger jag åker på stan utan "ärende", det är då jag fyndar! Den här gången blev det endast ett inköp till Johanna, resten till mig! *S*

Nu ska jag fika lite, sen blir det sängen....har en delad tur imorgon och det är tröttsamt! Men jag älskar mitt jobb!


Inga kommentarer: