4 november 2009

Julklappar.......redan?


Är ute i god tid i år! ALLA julklappar är färdiga! Barnens har jag beställt på
www.hikmet.se så nu är det bara att vänta på leverans!
Julklappar till dom stora barnen (mor & farföräldrar osv) är oxå fixade, men där kan jag inte avslöja vad....... ;-)
Idag anmälde jag mig till Kommunals årliga grötfest! Ha,ha...jag och dom andra tanterna! Tänkte att det kan vara lite roligt.....om inte annat för underhållningen och julklappen!
Imorgon stundar jobb 7-16, och kl. 19 ska jag och svägerskan på ljusparty! Hur många olika homeparty´s finns det egentligen?
Tjejerna blev hemma från dagis idag och blir det resten av veckan! Det hostas och snoras om vartannat! Men så länge ingen av dom får feber är det ok! Inget att oroa sig över m a o!
*Bjällerklang, bjällerklang*

Inga kommentarer: