3 november 2009

760:-


Roligare kan man ju ha för pengarna! 760:- fattigare för en undersökning hos tandläkaren! Ok då, han passade på att putsa gaddarna oxå, så nu har jag ett Hollywood-smile! ;-) Konstaterade att det jag trodde var ett hål, i själva verket var att jag tappat en bit av en tand! En ytte-pytte bit, men ändå! Det ska jag få lagat i december! Men annars var jag godkänd s a s! *pihu*
Tycker INTE om tandläkarbesök!
Johanna har börjat hosta! Inte roligt, hoppas att det stannar vid "bara" hosta! Hon får stanna hemma från dagis resten av veckan.....och Emma likaså!
Själv ska jag jobba! Bara dagturer den här veckan, ledig på fredag och sen jobbar jag hela helgen! Får passa på att fira fars dag på lördag när jag är hemma på timmar!
Nu börjar det närma sig festligheter igen! :-D Vi är ett par tjejer som ska ut och svänga våra lurviga igen! *Längtar redan* Det är så härligt att ha något att se framemot! Det gör vardagen så mycket lättare! :-)

Inga kommentarer: