2 november 2009

En helt vanlig måndag!

Vi klev upp hela familjen runt 8 och gjorde oss i ordning för att åka på skojakt! Ignorerade mitt halsont och Johannas "förkylning" har inte riktigt fått tag än, så vi åkte!
Först på Lillänge där vi hittade 2 par vinterkängor till Johanna och ett par skitsnygga stövlar till mig! (Se tidigare inlägg! *S*)
Sen rullade vi vidare mot stan! A hittade rejäla vinterkängor till sig på Stadium, så i vinter kan vi alla leka i snön utan att varken bli kalla eller blöta! ;-)
Fyndade även lite julklappar till barnen! Så har jag dragit igång den karusellen oxå!
För jag är juh som sådan, att har jag köpt något så vill ju jag ge det NU! och inte vänta enda till jul.......

Nu väntar lite tv och sen tidigt i säng! Imorgon ska jag först jobba och sen ska jag möta min största skräck: Tandläkaren! *Brrr*


Dagens kulinariska middag:


Inga kommentarer: