5 november 2009

ZZzzzz.......


Sådan känner jag mig nu! Slut och kaputt! Men imorgon är jag ledig så jag kan vila upp mig inför helgen!
Har varit en intensiv dag på jobbet idag........
Men vi har haft roligt oxå! Bl a har vi införskaffat massa julpynt till avdelningen och lite möbler! Allt som vi skulle ha fanns inte, så det blir till att fara en sväng till nästa vecka! Inte mig emot! *S*
Skulle ju egentligen på ljusparty ikväll, men jag avbokade det helt enkelt för att jag är för trött!
Imorgon ska moster låna J! Dom ska på Djungelhuset och sen tänkte jag att vi ska äta middag här, men vi får se vad "mostern" har för planer! J är fortfarande snuvig och ytte-pytte hostig men pigg! E har däremot börjat snora mer, dessutom har dom lyckats smitta far i huset! Men jag har klarat mig *peppar, peppar*
Imorgon är det nog dax att gå på vinden och hämta ner mina och makens vinterkläder! Hoppas att snö ligger kvar imorgon, så vi kan gå ut och busa lite!
Nu ska jag lägga mig på soffan och vara social med maken! *S*

Inga kommentarer: