23 april 2009

Paus i vårstädningen

Tog "ledigt" från vårstädningen idag och åkte till Dollarstore. Hittade inte allt jag hade tänkt mig, men förrådet av förbrukningsartiklar är nästan fyllt igen! Tycker det är så kul att gå där och strosa + att dom har så mycket bra saker!
När jag hade hämtat Johanna på dagis gjorde vi likadant som vi har gjort hela veckan: Vi går hem och hämtar korgen med mellis åsså går vi ut och fikar å leker tills det är dax att gå in och fixa middag! Har hämtat en bänk m. bord som har stått ute på gården och ställt den vid sandlådan ist. Onödigt att den ska stå där snön ligger kvar, bättre att den kommer till användning tycker jag! :-D
Det är så mysigt att vara ute med tjejerna nu, då Emma oxå "leker", å inte måste sitta i vagnen och bli grining! Hink, spade, sand och kottar.....det är grejer det!

Kardade Gumman idag, så nu har jag bara en halv katt! Jäklars så mycket döull hon hade! Men nu är hon blank och fin igen.

Nu, tid för lite mammalyx: Naglar, fötter och ansikte ska få sig en omgång! :-D

1 kommentar:

Lola sa...

Åh, jag vill oxå åka till Dollarstore....har aldrig varit dit.....