14 april 2009

Cykelpremiär

Efter lunch for vi till Lillänge och shoppade loss. 2 par gympadojjor till Johanna och ett par till Emma. Jag ska köpa till mig oxå, men det tar jag till helgen när jag kan åka barnfri! ;-)
På Lindex hittade jag tunna överdragsbyxor i bävernylon till Emma, så nu kan hon sitta i sandlådan utan att riskera att bli blöt rakt igenom. En tur till Triconor och köpte strumpbyxor till Emma. Det är enda stället i stan som jag vet om, som har strumpebyxor med antihalk-pluttar! Så var det när Johanna var "bebis" oxå.

När vi kom hem så tog vi fram Johannas cykel. Pumpade däcken sen bar det av i en rasande fart! :-D Fick in henne en stund för lite mellis, sen bar det av ut igen. Emma invigde nya skorna och tog en liten promenad. Enhandsgrepp i o f s, men roligt var det! Hon blev så till sig när hon såg Johanna cykla, så ett tag glömde hon bort att hålla i mig och stod alldeles själv! :-D

Nu sover tjejerna och jag ska göra........ingenting! Städa hade jag tänkt göra imorgon, så jag spar min energi tills dess! :-D

Inga kommentarer: