22 april 2009

Fullt upp!

Det är mycket jag kommer på som borde göras innan jag börjar jobba om 1.5 vecka! Igår började jag med storrensning av garderober, skåp och byråer. När jag hade rensat och städat MINA garderober, resulterade det i 3 proppfulla sopsäckar med kläder och dyl. som ska väck!!! Hade tänkt börja med makens igår oxå, men orkade inte.......
Ska ta hand om det nu, när jag har bloggat klart och druckit mitt kaffe! Sen är det "bara" linneskåpen kvar i den här delen av rensning!

Hade ju tänkt putsa fönstren den här veckan, så att jag fick åka på Plantskolan och köpa nya blommor. MEN kom på att det inte är så smart att putsa innan dom har sopat bort allt grus här utanför.....Så det är bara att vänta med det så länge......

Nästa vecka har jag inplanerat en tur till stan och en tur till Dollar i Svensta. Har inte bestämt mig för vilken dag än, men att det måste göras....

Nehepp, sittandes här blir det juh inget vettigt gjort! *S* Kram på er!

Inga kommentarer: