1 december 2008

What the.....??

Varför har funktionen "Teckensnitt" försvunnit?? HMmm...måste undersökas! Tycker den här "texten" är så förbaskat tråkig!!

Ja,ja...
Annars har det varit en ganska vanlig måndag. Mamma kom på besök så vi bjöd henne på lunch, sen bara slappade vi.
Pappa och min lillebror Johan kom lagom till mellis, så då blev vi många vid bordet.
Sen somnade pappa och Johan på varsin soffa, jag och mamma satt i köket och surrade. Emma sov på balkongen och Johanna lekte på sitt rum!
Mamma åkte hem, men pappa och Johan stannade kvar på middag! Så idag har det varit fullt hus! :-)

Nu ska jag sitta här och göra en beställning från IKEA! Det ska både bli julklappar och lite annat smått och gott som vi behöver!
Jag och Anders har bestämt att vi ska köpa oss en ny säng som julklapp åt oss själva!
Och Johanna behöver en större bokhylla till alla sina böcker.
Synd är att serien Robin, som Johanna har, har utgått ur sortimenet! Men jag ska nog hitta något liknande som passar.

Inga kommentarer: