2 december 2008

Inte då..

Nä, jag får inte välja teckensnitt och teckenfärg här på "Nytt inlägg"! Å inte heller kan jag tex centrera, göra punktlistor osv. Den funktionen har tydligen rymt!
*Trist*
Jag får be maken alias datasnillet ta och kolla detta när han kommer hem!

2:a natten i rad nu som Emma sover hela nätter igen! Och jag vet vad stöknätterna i helgen var för ngt! 2 tänder till har spruckit fram! Så nu känns det helt ok att jag inte ammar längre. Dom där bissarna är sylvassa! Fastän jag inte har ammat på ca. en vecka fick jag lov att pumpa idag för det gjorde skitaont!! Så in i duschen å sen var det bara att mjölka!

Efter dagislämning idag gick vi hem, Emma och jag å tog det bara lugnt fram till lunch. Emma sov på balkongen och jag småplockade och satt vid datorn. Men efter lunch tog vi en promenad. Först på Jysk där jag köpte 3 nya innerkuddar till mina julörngott. Vart de gamla har tagit vägen har jag ingen aning om! ;-) Men nu ligger mina fina julkuddar på kökssoffan iaf!
Sen gick vi på bibblan och lånade lite böcker, måste läsa innan jag somnar....för annars somnar jag inte! ;-) Och är det en bra bok, ja då går det illa!
En sväng på affären hann vi oxå innan det var dax att hämta Johanna på dagis.
Vi kom en halvtimme för tidigt, så vi klädde av oss och gick in en stund.
Dagiskorten hade kommit, så dom tog vi hem!

När vi kom hem, fikade vi mellis! Sen var det dax för Emma att sova igen. Provade att lägga henne i vagnen inne! HA! Som om jag trodde att det skulle funka?!
Nä, på med alla kläder igen å ut på balkongen! Hon somnar redan innan jag har hunnit lägga på filten! :-)
Jag och Johanna satte oss i soffan och jag skulle läsa för henne och mysa en stund!
Men hon somnade hon oxå! Så antingen var det en jobbig dag på dagis eller så börjar hon bli sjuk!! Får hoppas på det första!

Väntar bara på att maken ska ringa, han är på bio med grabbarna ikväll. Så när han har ringt ska jag ta en bok och gå å lägga mig!

Inga kommentarer: