17 december 2008

Full rulle

Har inte haft tid att skriva de senaste dagarna! Har haft fullt upp med shoppingrunda, frisörbesök med Johanna, bakat, torkat snor på både Emma och Johanna, haft besök av gammomma och gammoffa.
Satt in över 300 framkallade kort i album, börjat skriva så smått vid varje kort....
Och på kvällarna nu så är jag så sluck, så sätter jag mig framför tv:n så blir jag sittandes där!

Har Johanna hemma från dagis idag, hon är såå snorig hon oxå. Mardrömmen är att båda blir dunderförkylda till jul. Så vi isolerar oss lite från omvärlden för att hålla alla baciller ifrån oss. ;-) Så idag ska jag och Johanna baka chokladbollar och städa lite x-tra på hennes rum. ( Så att alla nya leksaker får plats ;-) )
Men imorgon måste vi ut! En tur till Willys och handla julmat till lilljul som vi ska ha här hemma på lördag. Det ska bli så mysigt! God mat, umgås med "min" familj och lite klappöppning!

Inga kommentarer: