4 december 2008

Torsdag

En helt vanlig torsdag idag! Röjde datarummet medans Emma sov. Farmor och farfar kommer ju imorgon och då ska dom få plats att sova oxå! :-)

Har iaf kommit på den perfekta lösningen tills Emma ska få eget rum! Den kom jag på klockan 4 imorse då snöplogen väckte mig!*GRrr* Så mycket kan jag säga att hon kommer att få datarummet! Men jag har löst problemet iaf! Men än är det ett tag kvar innan hon ska flytta ut från oss! :-)

Imorgon ska jag och Johanna baka pepparkakor å pepparkakshus! Åsså hoppas jag att det blir lika fint väder som det var idag. Då ska vi ta kälken och gå till kullen!

Kanske jag hinner blogga lite imorgon, annars får ni ge er till tåls över helgen! Svärisarna ockuperar datarummet och vi har inte hunnit skaffa ngt trådlöst till laptopen ännu! Får ja riktig abstinens får jag väl koppla in den på modemet i hallen och sitta på golvet där! ;-)

Inga kommentarer: