31 december 2010

♪♫•*¨*•♫♪•Gott Nytt År•♫♪•*¨*•♫♪

*¨*Nyårsafton 2010*¨*

Åker skidor i Spikbodarna

Det är kul att åka skidor

Stortjejen

Sötnosen min

Min far, min syster och hennes sambo kom förbi uppe i skogen......och pappa körde fast med bilen! :-)
Men det gick bra!

Snökrig

Jätteskoj

Herrn i huset gör upp eld till korvgrillningen

Lite mys på balkongen

Mera ljus

Vackert

Halvfärdig dukning


Nyårsdukning anno 2010

Mysigt

:-D

Väntar på mat

Barnportion

Mammaportion:
Fläskfilé vitlök & örter, 3-pepparsås, timjan & rosmarinpotatis & lite grönt.
Till det ett glas rött

Dessert:
Chokladmousse med Hallon

Gott nytt år på er alla!
Ingen mening med att grubbla och fundera över året som varit! Se framåt och ta (nästan) varje dag med ett leende på läpparna, precis som jag alltid brukar göra!
Och jag har ett nyårslöfte som jag tänkte dela med mig av och som jag tror att jag kan hålla.......
Jag ska fortsätta vara precis som jag är, som jag alltid har varit och som jag alltid förhoppningsvis kommer att vara:
Mig själv!  ;-)

Kram på er!

Vi ses nästa år!

Inga kommentarer: