2 november 2010

Glesa inlägg! :-)

Har ju såå mycket att pyssla med nu så bloggandet har fått lida! Ytterligare en veckas jobb har fortlöpt och en ledig helg! Helgen blev lite av en riktig fest helg! I fredags hade vi spökkalas här hemma med nära och kära! Vi bjöd på blodbål (7UP med svartvinbärssaft och karamellfärg), utslagna tänder (popcorn poppade med röd karamellfärg) fladdermusskitar (chokladbollar rullade i strössel) och spindeltårta!

Och såklart en stooor skål med annat läskigt godis, löständer, sura dödskallar osv!
Johanna var utklädd till häxa och Emma till en minidjävul! :-)
Jag tog och tupperade håret och smetade lite svart i ansiktet, det var creepy nog för att skrämma våra gäster! ;-)
I lördags var jag iväg på regelrätt tjejfest med tillhörande sexleksaksförsäljning! Många glada skratt och en hel intima diskussioner blev det! Skojigt värre och jag landade hemma vid 02.30! Söndagen gick åt att oja mig liiite över huvudvärken men mestadels så städade jag! :-)
Vid middags åkte vi och käkade + gjorde storhandling för 2 veckor framåt!

Det händer grejjor här hemma nu! Torken är borta från badrummet och hantverkarna har varit här och gjort iaf något, men vad vet jag inte! ;-) Prover på köksluckor, bänkskiva och handtag har vi kikat på och bestämt oss för vad vi ska ha! Nästa vecka kommer dom och måttar för det! Hoppas det blir klart snart så vi hinner tapetsera köket innan första advent! :-)
Vardagsrummet är nästan klart! Nya bordet väntas komma imorgon sen så!
Ballongerna på soffryggen hör inte till inredningen, de är från helgens spökkalas! Har inte satt upp något på väggarna än för jag vill ha hit bordet först! Samma gäller gardiner! Kattlådan står för tillfället vid balkongdörren.....men bara sålänge vi inte har något badrum!

Nu ska jag vika helgens tvätt innan det är dags för ytterligare ett kvällspass på jobbet!

Puss & Kram

Inga kommentarer: