25 oktober 2010

Lång helg

Jobbat heeela långa helgen, fast den gick rätt fort ändå. 13-21.30 på fredagen, 7-21 på lördagen och 12-21.30 igår! Det suger musten ur en att jobba flera saftiga pass på raken, men vi gör det bästa av det! Hade timmar på lördagen och passade på att ta en sväng på stan! Fyndade i vanlig ordning och åkte hem till mamma för en liten modevisning! Har lyckats minska byxstorleken ytterligare 2 storlekar och dessutom kan jag ha medium på överdelar! Beroende på vad för material det är! För brösten verkar inte minska och över det området är det INTE medium! ;-)
Den här veckan blir det ofrivillig paus från träning på gymet eftersom jag jobbar kvällar......men kör lite smygträning hemma. Några övningar som inte kräver dusch efteråt, eftersom vi inte har något badrum ännu! :-)
Idag har vi varit lediga, jag och barnen. Tog med oss Moffa och åkte till Lillänge! Handlat det som behövs för veckans alla luncher och middagar + lite skojigheter till fredagens Spökkalas! Eftersom jag ska på tjejfest på lördag så gör vi lite Halloweenparty här hemma på fredag kväll! Lite scary smink, ballonger spindlar, lyktor och fladdermöss! Ska inhandla och fixa det sista på fredag! Johanna har önskat blodsaft, snorkakor och slemmiga maskar! :-)
Nu ska jag och Emma steka älgfärsbiffar! Johanna har "rymt" till grannen sen ett par timmar tillbaka!

Puss & Kram

Inga kommentarer: