26 december 2009

*¨*¨*¨*¨*MELLANDAGSREA*¨*¨*¨*¨*

Jihoo! Med vassa armbågar och örnseende så lyckades vi fynda lite på mellandagsrean. Och inte hemma i lilla Östersund utan i "storstan" - Birsta City!!!  Kan vara den första och enda gången vi utsatte oss för det! :-)
Men det bidde kläder till både mig och barnen, maken fick inget eftersom han inte följde med! *S*
Dock tyckte jag att det inte var så värst mycket till rea! Men av erfarenhet vet jag att om några veckor kommer den "riktiga" rean! Och då kan man göra vad jag kallar för FYND!!

Johanna piggnade på sig relativt fort! Idag har hon varit precis som vanligt!


Nu har vi packat ihop oss och ska bara mysa sista kvällen, innan det bär av hemåt imorgon fm.
OM vi tar oss hem dvs, snön vräker ner.........
Hem till vardagen med jobb och allt vad det innebär! Dax att se framemot nästa "lång"ledighet som infaller i januari! Då har jag en 3dagars ledig helg! :-D

Inga kommentarer: