18 december 2009

2 dagar....


....kvar att jobba innan det är tid för ledighet! En hel vecka ska jag vara ledig! Kan behövas just nu, då jag tror jag är den enda som INTE har varit ledig sen i somras! Jo, just ja....en extra dag har jag varit ledig. Eller ledig och ledig.....sjuk.....nerbäddad med frossa och ont i halsen!

Idag for vi iväg och vaccinerade barnen. Johanna fick sin andra och Emma fick sin första! Inte ett pip från någon av dom.....strålande! *S*
När vi kom hem var det tid för lunch och sen somnade alla utom jag i vår säng! Så jag passade på att göra Mozartkulor och chokladdoppade mandariner medans det var lugnt och stilla!
Sen kom momma & moffa på fika! Alla 572 sorter av både godis och krus provsmakades och fick med beröm godkänt! Vad annars? ;-)
Nu väntar vi på morbror med sambo och ev. moster......
Åsså ska det packas och donas innan vi åker på måndag morgon! Lyckades iaf byta pass på söndag så ist för 7-21 så jobbar jag 7-16. Så det mesta hinner jag göra på söndag kväll!

Men nu är det hög tid att fixa middag: Tjälknul, klyftpäran, rödvinssås och sallad!

Ma råkes!

Inga kommentarer: