2 december 2009

En vecka full med jobb

Nja, var juh faktiskt ledig i helgen som var men den var ändå späckad med massor att göra. Adventspyntande, 2-års kalas, handling, bio med gubben mm mm.
Igår kväll mellan kl. 19 och 21 var jag, Johanna och ett par jobbarkompisar och kvällsshoppade på Syssla och fikade på Thörners. Johanna var jätteduktig som orkade hålla sig vaken sen på vägen hem! Vi hade det så mysigt! Vi fyndade lite pysselgrejjor både hem och till jobbet! Är ledig nu i 2 dagar, så då ska vi passa på och pyssla. Dvs baka pepparkakor, pepparkakshus och koka knäck! Vi får väl se om vi hinner allt för på fredag ska vi på julmarknad oxå. *Mycket nu*
Dessutom är både jag och Emma toksnoriga + att det börjar svida i halsen.....IGEN! Tycker jag har haft mina halsinfektioner för i år! 2 antibiotikabehandlade omgångar med halsfluss i somras borde väl räcka, eller?

Nu är det strax dags för veckans höjdpunkt: Grey´s Anatomy!
Men innan det tänkte jag bjuda på lite adventsfoton:

Emmas fönster

Första ljuset tänt

Köket

Tomtehyllan i köket

På vardagsrumsbordet

Johannas fönster

Mitt & makens fönster


Och ja......inte världens bästa bilder! ;-) Med mobil och i motljus.....ja då blir det inte bättre än så här! *S*

Inga kommentarer: