6 maj 2009

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Det tar på krafterna att "jobba"! ;-) Sen i måndags har vi hunnit med att bära in 35 sängar á 140 kg, packat upp och diskat husgeråd till alla 5 avdelningar, varit på kurs på Rådhuset och storträff uppe på Eriksberg! Så det har blivit ganska mycket sittande, och det blir jag så trött av!
Imorgon blir det träff med ssk, träff med Matproduktion - jag är kostombud för "min" avdelning och så skulle vi ha utevistelse......undra vad det kan vara? Hoppas att det är någon skojig lek eller typ brännboll! ;-)

Nog snackat om jobbet, som jag inte vet så mycket om ännu! ;-)

Johanna tycker att det är lite ledsamt att mamma har börjat jobba, så hon längtar tills på lördag då jag är ledig! Då hoppas vi på go väder så vi kan vara ute och mysa!
Emma gick sina första steg igår......hela 4 steg, från mig till A! :-D

Inga kommentarer: