21 maj 2009

Lite ledighet

Är ledig idag och imorgon! I helgen ska jag jobba, och jag ser framemot det! *S* Kan tyckas att det låter lite knäppt, men så är det!

Idag har vi varit på 4-års kalas hos vänner i stan! Alltid lika roligt att träffa dom och barnen, synd att det är så sällan vi ses! Det får bli bättring på det!
Ett helt gäng ungar i blandade åldrar hade nog väldans roligt idag! Lek och bus, jättegott fika, skattjakt och fotbollsspel! Jag och en tjej till agerade ansiktsmålare, vi fick till 4 jättesöta fjärils-prinsessor! *S*
Vi stannade kvar till middags, då gubbarna for ner och köpte kina-mat som vi åt med god aptit allihopa! Så nu får inte jag äta ngt mer den här veckan! ;-)

Imorgon står veckohandling på schemat! Ska ta mig iväg så tidigt som möjligt, så vi kan mysa resten av dagen! Å hoppas på finväder gör jag, då packar vi mellis och gör en utflykt!

Inga kommentarer: