10 maj 2009

10 Maj

Städdag idag! Skickade ut make och barn efter lunch, så jag kunde dammsuga och svabba golv utan avbrott. Började damma och plocka direkt vi klev upp i morse, så nu är allt tip-top! Känns skönt att ha det gjort, så jag kan göra roligare saker till veckan när jag har 2 dagar ledigt!
På tisdag blir det en sväng på stan för att hitta födelsedagspresenter åt Johanna. Vet redan vad som ska införskaffas, så det blir inte så svårt! :-D

Har huvudet fullt med jobb, och det stör mig inte......konstigt nog! *S* Har t o m jobbat hemma i helgen. I o m att jag är kostombud för min avdelning så ska det beställas mat och specerier för hela avd. Så hela den långa listan är klar, så det är bara att beställa imorgon bitti när jag kommer på jobbet!

Igår var vi iaf på premiärfika uppe på Björkbacka! Och det var lika mysigt, roligt och gott som alltid! Johanna for runt som ett jehuu, och Emma likaså! Emma får man vakta lite x-tra nu, då hon väldigt gärna stoppar ALLT i munnen! Kottar, stenar, papper, pinnar......allt ska smakas på!

Kanske jag hinner med lite blogg till veckan.......
*Puss & Kram*

Inga kommentarer: