16 oktober 2010

När hantverkarna......

......ändå ser till att det är stökigt, så passar vi på att stöka lite vi oxå!
Kom på en sån smart idé idag så det inte är sant! ;-)
Såklart ska vi passa på att tapetsera vardagsrummet nu när vi har plats! Dvs eftersom vi inte har någon soffa som vi måsta flytta runt på!
Så efter kalaset hos min gamla mor (fyllde 48 idag) tog vi en sväng på Lillänge och köpte tapeter med tillbehör! Bortplockning av diverse prylar och spackling är klart så direkt imorgon bitti sätter vi igång med tapetseringen! :-D 
Hoppas på att det blir nästan klart till 16 så jag kan åka iväg på mitt bokade träningspass: Bodyattack! Tycker det låter spännande och hoppas att det är roligt!
Tisdag har jag bokat Bodystep igen, för det var så jäkla kul och på onsdag ska jag Yoga! :-) Innan varje pass kör jag en rask promenad på 40 min. som "uppvärmning"! :-)
Igår blev det oxå ett träningspass som heter duga! Efter en mycket mysig middag på Solo så blev det en hel massa dans på Plaza! Och ett par drinkar, men innanför ramarna för vad jag "får" s a s! :-)

Nepp! Bäst att sussa strax så vi orkar med pysslet imorgon!  Kram & go´natt!

Inga kommentarer: