14 oktober 2010

Host & Krax

Sjuklingarna fortsätter att vara krassliga! Det hostas och snoras omvartannat! Men peppar, peppar så tror jag att jag klarar mig den här gången! :-)
Samma som igår så kom mor och far hit i övelappningen att jag åkte på jobbet och tills maken kom hem!
Tjejerna börjar bli lite lätt uttråkade nu då dom har fått vara inomhus sen i måndags! Vi är ju vana att alltid vara ute, men när dom är så här vill jag ha dom inne och så lugna som möjligt! Dataspel, filmtittande, måla vattenfärg, göra halsband och örhängen med MAMMAS pärlor ha stått högt i kurs! Vad vi hittar på imorgon återstår att se! Eventuellt jag gör en trolldeg eller så tar vi fram keramikleran och gör lite pyssel med den!
Eftersom jag ändå är inne på en vab-period så blir det jag som stannar hemma med dom imorgon!
Men imorgonkväll, då är det min tur igen att få gå ut på roligheter! AW med A, S och kanske M! Vi har bokat bord på nya SOLO, det ska bli spännade att se vad dom har att erbjuda! :-)  Sen ska vi vidare till Plaza där Musikpoliserna ska spela, och dom är bara för jäkligt bra!! *Längtar*
Men innan dess så ska vi packa in oss i bilen heeeela familjen för att åka och bada/duscha hos mamma!
Förhoppningsvis så börjar dom fixa badrummet till veckan! Men än så går det bra! Det går ingen nöd på oss......än! ;-)
Nu ska jag strax ta min bok om Demens och förkovra mig i den så jag kan få mitt Demensdiplom!
Skojigt värre? Ja, jag tycker det för det är ett ämne som ligger mig väldigt varmt om hjärtat!
Go´natt på er alla godingar!   *Kram*

Inga kommentarer: