13 oktober 2010

Förändringar

Jahapp! Så var gammsoffan och borden sålda, vilket innebär att vi får njuta av vardagsrumsgolvet ett tag! Men med en madrass och massor av stora kuddar så blev det ganska mysigt och bekvämt! Den nya soffan skulle ha kommit idag, men av erfarenhet så vet jag att MIO sällan håller sina levernastider....men det är ju inte deras fel eftersom dom har mängder av underleverantörer som oxå ska sköta sitt! Men den som väntar på något gott.....! :-D
Rensade även ur köket lite och sålde det med! Stoppade in nya servisen och ställde undan finporslinet som hittills har fått agera vardagsporslin! Packade upp de nya glasen och de var såå goda att dricka mjölk ur! Lite gammeldags vanliga glas!
Barnen är fortfarande krassliga så de är hemma från dagis idag och imorgon! jag jobbar kväll så det går att lösa med att jag börjar senare och Anders kommer hem lite tidigare!
Så just nu tittar vi på hederlig gammal VHS-film efter deras önskemål! Har en hel uppsjö av sådana sen jag var liten! :-)


Igår kväll åkte jag iväg på Stepin för att köra lite hårt med mig själv! Började med en rask 4 km promenad på bandet som uppvärmning och sen var det dags att svettas! Bodystep är skitkul, jobbigt och svettigt! Räknade ut att det är 15 år sedan jag körde ett sånt pass! Men skojigt värre! Och det tar som attan! :-)
Liiite träningsvärk i rumpan har jag idag, men annars lugnt!
Ha en bra dag alla kära! Själv ska jag gosa ner mig med barnen och titta på film!
Puss & Kram

Inga kommentarer: