28 oktober 2009

Sömnig

Är vad jag är just nu! Men jag kan inte gå och lägga mig ännu! Snart är det juh veckans höjdpunkt på tv:n - Grey´s Anatomy! Å vad jag älskar den serien! Helt underbar! :-D

Det blev iallafall lite nytta gjort idag, allt som hade planerat förutom att tvätta bilen. Det var iofs bara 2 bilar före mig men jag iddes inte sitta och vänta på min tur! Så snälla pappa tvättar min bil imorgon medans jag jobbar! *S*
Har t o m hunnit spela lite gitarr idag och sjungit med barnen! Det var fruktansvärt länge sedan jag spelade, men det är som att cykla! Har du en gång lärt dig så sitter det!
Drog av ett par rocklåtar också när jag ändå höll på! ;-) Stackars grannar!
Imorgon väntar kvällsjobb (12-21) och en korttur på fredag, sen är jag ledig i hela 3 dagar! Då kommer barnens farmor & farfar, och som vanligt har dom med sig en beställning från IKEA! *hi,hi* Inga stora grejjor, utan lite sån´t där småtjafs som jag tycker vi behöver!
Så i helgen blir det bara massa mys!

Kram på er!

Inga kommentarer: