25 oktober 2009

24-timmars virus?

Finns det ngt som heter så, så var det det jag led av igår! Vaknade, gjorde mig iordning för jobbet men när jag skulle fixa håret blev det tvärstopp! Fick hålla mig i handfatet för att inte pysa ihop i badrummet! Kallsvettades, mådde fruktansvärt illa och som en blixt från klar himmel fick jag såå ont i kroppen! Jag blev liggandes hela dagen igår, bara sov å sov! Men till natten var jag ändå lika trött så jag sov hela natten oxå! Mycket skumt! Är piggare idag, inget illamående men mör i kroppen! Kan iofs vara för att jag inte åt något igår och hittills inget idag heller! Vatten har stått på menyn sen igår morse! Skulle ha jobbat både igår och idag men så bidde det inte! Men jag tror att jag är fit for fight imorgon igen!
Och imorgon är det dax för vaccination! Bäst att jag berättar hur jag har mått i helgen, så får dom ta ställning till om jag ska ta den nu eller vänta ett par dagar!
Annars då? Ja, förutom jobb alltså...... Inte mycket!
Har varit och tagit kort på barnen hos Anna & Maria, det gick ganska bra! Emma var väl inte direkt samarbetsvillig, men det blev fina kort!
AfterWork förra helgen...oj,oj,oj.......lite fuller blev vi allt! Och superskoj hade vi! :-D
Till helgen som kommer, kommer farmor & farfar! Funderar på om jag och maken ska få oss en kväll för oss själva! Bio och mat kanske.....
Vardagarna rullar på! Börjar faktiskt längta efter snö: Det blir ljusare, det blir roligare att vara ute med barnen, det blir skön luft! Åsså kan man börja längta efter julen! ;-)

Nu ska jag förbereda dagens middag: Älgstek m. pommes Anna och svartvinbärssås!
Johanna är utlånad till moster, så henne får vi tillbaka ikväll! Dom skulle kalasa på pannkakslunch, gå på fotboll, äta middag på stan och avsluta med bio! Inte blev en annan så bortskämd när man var liten! ;-)

Inga kommentarer: