26 oktober 2009

Vaccinerad

Hepp, så var det klart! Har blivit isprutad för mig ett okänt ämne och jag kan erkänna att jag inte känner mig trygg med det! Kan det hända något "farligt"? Nu, imorgon, om 10 år??
Inget att gräma sig över, gjort är gjort! Och jag gjorde det för mina medmänniskor som av en eller annan anledning inte kan eller får vaccinera sig mot Svininfluensan!

Barnen sover, maken är på grabbträff och jag sitter här i köket och gör ingenting! Längtar efter snön gör jag! Visst är det mysigt när det är mörkt och jag kan elda i alla mina älskade ljuslyktor, MEN jag tycker inte om detta kompakta kolmörker som är nu innan snön har kommit!
Fast å andra sidan vill jag ha vår och sommar så snart februari börjar lida mot sitt slut! :-)

Det är även dax att fylla frysen med matbröd, så är det någon som har ett gott recept......dela gärna med er! :-D Ska nog ta och göra ett par limpor på onsdag när jag är ledig!
Kram på er!

Inga kommentarer: