1 juli 2009

Varmt!

Skulle inte tacka nej till lite regn och åska nu! Behöver ny luft i lungorna!

Familjen: Har varit ute hela dagen, förutom mat och kisspauser! Åsså har dom badat i den stooora poolen på balkongen!

Ego: Har jobbat! Men började inte förrän 13.30 så jag hann med att vara med la familia ett par timmar iaf! Jag och Johanna for en sväng på coop och köpte glass!
Var tvungen att frosta av frysen igår och då fick vi offra glassen!
Är ledig imorgon och hoppas på lite regn, för jag måste städa garaget imorgon! Plocka fram cykelkärran ska jag göra oxå!
Hade tänkt att fixa alla måsten innan semestern, så jag verkligen kan vara ledig då. Som tur är, är måste-listan inte så lång! *S*

¤ Städa garaget.
¤ Bära upp urväxta kläder på vinden.
¤ Organisera om på vinden.

Nog ska jag hinna göra allt det där innan fredag? Fast semestern börjar juh egentligen inte förrän den 13:e! ;-)

Kram & Go´natt!

Inga kommentarer: