30 juli 2009

Tiden går fort när man har mycket att göra!

Imorgon är det en vecka sedan vi kom hem från Kilen, och helt (eller iaf nästan) ärligt så har jag inte haft tid att blogga! Men för att uppdatera er lite med mina förehavanden så kommer här en liten resumeé:

  • Lördag: (förra veckan): Kom hem efter en veckas semester.
  • Söndag: Inhandlade det som behövdes för vår HomeMakeover! Började redan på kvällen med att måla vårat sovrum.
  • Måndag: Fortsatte måla sovrummet och på em tapetserade maken! Det är såå fint! *S*
  • Tisdag: Jag, Johanna, bror m sambo och min pappa tog en tripp till IKEA! Tur att vi hade släpvagn..... ;-) Ny säng, garderober och lite annat smått och gott! Dessutom är tjock-tv.s tid förbi även i detta hushåll! ;-)
  • Onsdag: (Läs igår) Hela dagen gick åt till att skruva och montera ihop möbler! Men sen vid 17 så kunde jag äntligen hoppa in i duschen och göra mig iordning! Kl. 18 kom L och hennes syster hit på en liten men ack så rolig förfest! För igår kväll var det L:s night out on the town! Å tack snälla du för en såå rolig kväll! Det gör vi om inom kort, eller?! För min del blev det ett par glas vin här hemma, men inget på stråket! Hade ingen som helst lust att först köa en timme för att komma in i ngt tält, och sen återigen köa för att kanske få ngt drickbart! Nä, det var lika så roligt att stå å glo på alla människor! Men vi fick iaf svänga våra lurviga......... Sen var jag nöjd å kunde åka hem!
  • Torsdag: (Läs idag) Har vi inte gjort många ryck! Varit å handlat och gått på smultronjakt! Både Emma och Johanna är helt galna i smultron! Som tur är, är jag född med smultron-radar! *S* Jag hittar jämt smultron! Anders begriper inte hur jag gör! ;-)
  • Nu: Ska jag krypa ner i nya sängen och bara njuta! Imorgon, om det är lagom väder åker bi ner på stan och går på tivolit! + att vi ska borra upp lite hyllor och krokar i sovrummet!

1 kommentar:

Lola sa...

Klart vi gör om det! Igen o igen o igen o igen! ;-)